Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital
Vidéo
Vidéo : croissance fulgurante du programmatique aux États-Unis cette année (+106 %) – Ad-exchange.fr (Lire l’article)
Programmatique
Fewer Marketers Spend More On Programmatic, Even As ROI Rises – Mediapost (Lire l’article)
« Le programmatique est appelé à s’amplifier », F. Taquet, Renault – Ad-exchange.fr (Lire l’article)
E-commerce
Amazon bans incentivized product reviews – RetailDive (Lire l’article)
Social
Why Snapchat, Facebook and Other Platforms Are Trying to Shed the ‘Social’ Label – Adweek (Lire l’article)
Data
Doctors and lawyers are prohibited from using clients’ information for their own interests, so why aren’t Google and Facebook? – The Atlantic (Lire l’article)
Search
Google opens the AMP fire hose – Search Engine Land (Lire l’article)
Marketo Unveils Suite of Product Updates, Continues to Set the Agenda for Tomorrow’s Marketer – Communiqué de presse (Lire l’article)
Mobile
Why Apple is bringing advertisements to its App Store now – CNBC (Lire l’article)
Marché
Hacking shows vulnerability of internet devices, security experts say – The Wall Street Journal (Lire l’article)
Véhicule connecté : Apple et Google prennent déjà le pouvoir – JDN (Lire l’article)