Revue de presse du 26 août 2016
Partager l'article sur :

Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital

Social

Facebook’s New Plan to Expand Ad Network – The Information (Lire l’article)

WhatsApp To Share Your Data With Facebook Now – Mediapost (Lire l’article)

Programmatique

In New Sell-Side Push, Facebook Trials Header Bidding And Tie-Ins With Native SSPs – Adexchanger (Lire l’article)

As Programmatic Shifts from Campaigns to Customer Lifecycle Management, Is it Death to the DMP? – ExchangeWire (Lire l’article)

Vidéo

Lastminute.com bets on video to get advertisers spending Digiday – UK (Lire l’article)

Why Facebook Live Doesn’t Make Sense for Advertisers – AdAge (Lire l’article)

Marché

« Le manifeste pour la 5G signé par les opérateurs se conclut par un chantage » – JDN (Lire l’article)

Sir Martin Sorrell: ‘Brands are starting to question if they have over-invested in digital’ – Marketing Week (Lire l’article)

Data

A System of Record with Data Integrity: Q&A with Impact Radius & Forensiq – ExchangeWire (Lire l’article)

Toutes les revues de presse

 


Partager l'article sur :
Vous aimerez aussi