Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital
Marché
‘The money is real; that’s the problem’: Publishers turn a blind eye to content-recommendation ads – Digiday (Lire l’article)
Google Estimates More Than 130 Trillion Web Pages – MediaPost (Lire l’article)
Facebook’s Fight Against Fake News Was Undercut by Fear of Conservative Backlash – Gizmodo (Lire l’article)
The rise of ‘social realism’ in advertising – Marketing Week (Lire l’article)
Programmatique
Google Expands Third-Party DSP Access To Programmatic Guaranteed, Ramps Up Native Video – Adexchanger (Lire l’article)
Data
Analyser l’émotion des audiences lors du visionnage d’une vidéo pour adapter la campagne – Ad-exchange.fr (Lire l’article)
Tracking
Adelphic Partners With Integral Ad Science On Pre-Bid Targeting For Cross-Channel Campaigns – MediaPost (Lire l’article)
E-commerce
Les canaux du parcours client passés au crible – JDN (Lire l’article)