Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital
Social
Snapchat : croissance « explosive » de ses recettes publicitaires – Ad-exchange.fr (Lire l’article)
After a quiet summer, Twitter’s board will take a hard look at what comes next – Recode (Lire l’article)
Data
Ebiquity launches new global Advertising Intelligence Platform – The Drum (Lire l’article)
Evolution of podcast metrics – IAB tech lab blog (Lire l’article)
Vidéo
Vidéo : la notion de « multi-écrans » gagne les pratiques publicitaires en France – Ad-exchange.fr (Lire l’article)
Adobe Boosts Dynamic Ad Insertion Across Linear And OTT TV Streams – Adexchanger (Lire l’article)
Marché
Sprinklr Announces Integration with LINE Business Connect – Press release (Lire l’article)
Snapchat to build Google Glass-style augmented reality headset – The Telegraph (Lire l’article)
Tracking
TubeMogul Partners With Factual To Improve Location-Based Mobile Audience Targeting Capabilities – Mediapost (Lire l’article)
Search
Google Releases Shop The Look In Beta For Retailers – Mediapost (Lire l’article)