Revue de presse du 3 octobre 2016
Partager l'article sur :

Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital

Marché

« Il faut arrêter de montrer aux gens ce qu’on souhaite qu’ils voient » M. Rampant, Fox (itw) – Ad-exchange.fr  (Lire l’article)

Here’s What’s Behind Acxiom’s Growth and Increased Investor Interest – AdAge (Lire l’article)

NewsCorp investit $10 M dans Appnexus, qui vient de lever $31 M. – Ad-exchange.fr  (Lire l’article)

Google has rebranded its cloud unit to take on Amazon, Microsoft – CNBC (Lire l’article)

4 Things You Should Know About Podcast Advertising, According to the Pros – AdWeek  (Lire l’article)

Stock Worth Watching: Rocket Fuel Inc Can’t Be More Risky. Trades Significicantly Lower – Press Telegraph (Lire l’article)

Salesforce.com to Press Regulators to Block Microsoft-LinkedIn Deal – The Wall Street Journal (Lire l’article)

Tracking

IAB Launches New Certification Program For Buyers, Planners – MediaPost  (Lire l’article)

The Ad-Tech Tax – MediaPost (Lire l’article)

Data

US advertisers want Facebook metrics to be audited, but is this likely to have any effect? – The Drum (Lire l’article)

Dentsu Aegis Launches Data Innovation Center – MediaPost (Lire l’article)

E-mailing

AOL’s new Alto mail client lets you take action from your inbox – TechCrunch  (Lire l’article)

Mobile

Top storytelling brands capitalise on consumers’ smartphone obsession – Marketing Week  (Lire l’article)

Social

Google Said to Tap Lazard to Review Potential Bid for Twitter – Bloomberg Technology  (Lire l’article)

Toutes les revues de presse

 


Partager l'article sur :
Vous aimerez aussi