Revue de presse du 26 septembre 2016
Partager l'article sur :

Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital

Programmatique

Aol Advertising en France : une « troisième force » est-elle née ? La parole à E-M. Bion et E. Crego – Ad-exchange.fr (Lire l’article)

Data

Yahoo’s data breach further dents its already flailing brand – Digiday (Lire l’article)

Google Rolls Out Cross-Device Targeting, In-Store Attribution And TV Measurement – Adexchanger (Lire l’article)

Doubts About Digital Ads Rise Over New Revelations – The Wall Street Journal (Lire l’article)

Dentsu Notifies Client Toyota of ‘Irregularities’ Around Media Transactions in Japan – AdAge (Lire l’article)

Tracking

French news publishers believe solidarity is key to staving off ad blocking – Digiday (Lire l’article)

Why Verizon faces an uphill battle with its ambitious content plans – Digiday (Lire l’article)

Location Tracking Growing Up, Brands Looking Beyond Beacons – MediaPost (Lire l’article)

Vidéo

Facebook’s video metrics screw-up, explained – Digiday (Lire l’article)

Native Advertising

Twitter Offers Native Ads On Audience Platform – MediaPost (Lire l’article)

Mobile

Mobile Data Marketplace Creates Direct Path From App to Dollars – AdAge (Lire l’article)

Marché

Three months on from Brexit : What now for brands? – Marketing Week (Lire l’article)

Toutes les revues de presse

 


Partager l'article sur :
Vous aimerez aussi