Revue de presse du 26 octobre 2016
Partager l'article sur :

Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital

Search

Criteo Paves The Way For More Purchase Intent With Predictive Search – Adexchanger.com (Lire l’article)

Google pollutes new Chrome tabs with ‘article suggestions’ – here’s how to disable them – TechCrunch (Lire l’article)

 Tracking

Snapchat stops autoplay, marketers grapple with declining view counts – Digiday (Lire l’article)

Programmatique

MediaMath CEO Joe Zawadzki Says Programmatic Is In A New Phase – Adexchanger.com (Lire l’article)

What Future Publishing has learned from using header bidding – Digiday (Lire l’article)

Social

Et si nous rachetions Twitter ? – l’ADN (Lire l’article)

Marché

Ad Budgets a Likely Victim in AT&T-Time Warner Mashup – The Wall Street Journal (Lire l’article)

Toutes les revues de presse

 


Partager l'article sur :
Vous aimerez aussi