Revue de presse du 25 août 2016
Partager l'article sur :

Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital

Social

Twitter’s new button lets you accept private messages from your website – Techcrunch (Lire l’article)

Programmatique

Time Inc. fait du header bidding avec Index Exchange – PR (Lire l’article)

Marché

Pokémon Go is boosting competitor in-app purchase revenue, too – Techcrunch (Lire l’article)

Samsung, Tencent surge in race to become Asia’s most valuable firm – Reuters (Lire l’article)

Mobile

It’s weird how Google thinks full-screen ‘interstitial’ ads in apps are OK, but it wants to punish them on the mobile web – Business Insider UK (Lire l’article)

Vidéo

Some Publishers Worry About Viability of Branded Videos on Facebook – The Wall Street Journal (Lire l’article)

Former Facebook Live Manager Launches Live-Streaming App Alively – The Wall Street Journal (Lire l’article)

Vidéo : Comment faire face à la fragmentation des audiences, itw CEO Videology – Beet.tv (Lire l’article)

Tracking

What Comes After Ad Blocking? A Call To Creativity – Mediapost (Lire l’article)

FTC Chairwoman Tells Ad Networks: Respect Consumers’ Choices – Mediapost (Lire l’article)

Web Content

‘You can’t get the buy-in’: Marketers confess their biggest content challenges – Digiday UK (Lire l’article)

 

Toutes les revues de presse

 


Partager l'article sur :
Vous aimerez aussi