Revue de presse du 22 septembre 2016
Partager l'article sur :

Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital

Tracking

Agencies Grapple With How To Value Ad Exposure Time – Adexchanger (Lire l’article)

Marché

Google Joins The Conversation, Say Hello To Allo – MediaPost (Lire l’article)

Fraude : WhiteOps lève $ 20 M et veut se développer à l’international – Ad-exchange.fr (Lire l’article)

Owner of the Verge and Recode Sites Plans to Expand Beyond U.S. – Bloomberg (Lire l’article)

Mobile

Dentsu’s Mobile Agency Says a ‘Significant Amount’ of App-Install Ads Are Fraudulent – Adweek (Lire l’article)

Analyzing China’s mobile advertising technology market – TechCrunch (Lire l’article)

Search

Google brings non-news AMP links to its mobile search results – TechCrunch (Lire l’article)

Yahoo Brings Search Retargeting To Gemini Native Ad Inventory – MediaPost (Lire l’article)

Vidéo

US Digital Video Viewers Aren’t Fond of Pre-Roll Ads  – eMarketer (Lire l’article)

Study: Video Reaches Tipping Point, 51% Of Views Now On Mobile – MediaPost (Lire l’article)

Data

The Data-Centric Organization: Transforming for the Next Generation of Audience Marketing – Press release IAB (Lire l’article)

Native Advertising

TubeMogul Adds Native Advertising – Press release (Lire l’article)

Toutes les revues de presse


Partager l'article sur :
Vous aimerez aussi