Revue de presse du 22 août 2016
Partager l'article sur :

Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital

Marché

Les actus digitales qu’il ne fallait pas manquer cet été – JDN (Lire l’article)

Tech Giants Gobble Start-Ups in an Antitrust Blind Spot – The New York Times (Lire l’article)

Inc. Mag’s Revenue Survey Shows Where Growth Is Happening In Ad Tech – Adexchanger (Lire l’article)

Vista Equity Partners Completes Acquisition of Marketo – PR (Lire l’article)

Amobee Launches Triggers Digital Advertising Solution to Target Consumer Mindset – PR (Lire l’article)

A nasty Android malware is spreading using Google’s online ad network – Business Insider (Lire l’article)

Programmatique

Almost Half Of Marketers In Study Serve Video Programmatically – Mediapost (Lire l’article)

Adelphic Launches First Behavior-Centric Cross-Channel Programmatic Ad Solution – PR (Lire l’article)

Tracking

The Guardian starts selling time-based ad campaigns Digiday – UK (Lire l’article)

Facebook Traffic to U.S. News Sites Has Fallen by Double Digits, Report Says – Fortune (Lire l’article)

Mobile

The Next Big Mobile Ad Platform — Your Car – AdAge (Lire l’article)

Vidéo

Instagram Debuts Events, New Video Channel – Mediapost (Lire l’article)

Social

‘Lifestage’ is Facebook’s answer to Snapchat, and it may be onto something – The Next Web  (Lire l’article)

Twitter moves into broadcaster territory as it pushes live TV shows on Periscope – The Drum (Lire l’article)

(Pinterest) Introducing Promoted Video – PR (Lire l’article)

Instagram is recommending even more video for you to watch – Recode (Lire l’article)

Toutes les revues de presse


Partager l'article sur :
Vous aimerez aussi