Revue de presse du 21 septembre 2016
Partager l'article sur :

Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital

Tracking

Ad block: comprendre les utilisateurs avant de les convaincre de changer. L’offre d’Adback (itw) – Ad-exchange.fr (Lire l’article)

The Coalition for Better Ads is destined for a glorious failure – Marketing Week  (Lire l’article)

Is TV Doomed? Two-Thirds of Young Millennials Use an Ad Blocker to Watch, Study Says – The Wrap (Lire l’article)

Data

Marketers Are Getting the Snapchat Targeting Data They Want. Will That Scare Off Users? – Adweek  (Lire l’article)

Content marketing

Five tips to maximise content ROI for every industry – ClickZ  (Lire l’article)

Social

Politics and international economics: Le Monde uses Snapchat Discover for serious news – Digiday UK  (Lire l’article)

Marché

4C Raises $26 Million in Series C Financing – Press release (Lire l’article)

Toutes les revues de presse


Partager l'article sur :
Vous aimerez aussi