Revue de presse du 20 octobre 2016
Partager l'article sur :

Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital

Marché

CDiscount mis en demeure par la CNIL – Le Monde (Lire l’article)

Why marketers should take notice of Amazon and Google’s connected home launches – Marketing Week (Lire l’article)

Social

Pinterest is working on a new « explore section for publishers – AdAge (Lire l’article)

Trading Desk

The Trade Desk Opens Up – MediaPost (Lire l’article)

Search

Google rolls out mobile click-to-message advertising – Mobyaffiliates.com  (Lire l’article)

Vidéo

Facebook Live unlocks scheduling and pre-stream lobby, first for verified Pages – TechCrunch (Lire l’article)

Google Signs Up CBS for Planned Web TV Service (appelé unplugged) – The Wall Street Journal (Lire l’article)

Data

The Story About AI In Ad Tech Is Mostly Fiction – Adexchanger.com  (Lire l’article)

Native Advertising

De la publicité native… à la radio ! – Ad-exchange.fr (Lire l’article)

Toutes les revues de presse


Partager l'article sur :
Vous aimerez aussi