Revue de presse du 1er septembre 2016
Partager l'article sur :

Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital

Programmatique

The stumbling blocks to marrying programmatic buying and native ads – Digiday (Lire l’article)

Que signifie l’adoption du header bidding par Facebook dans le cadre de sa régie FAN ? – Ad-exchange.fr (Lire l’article)

Native Advertising

Magazines Rely on Editorial Team for Native Ad Production – eMarketer (Lire l’article)

Tracking

Pinterest Improves Targeting For Advertisers – MediaPost (Lire l’article)

Search

Google Search Pushes Out Live Carousel Feature For Publishers – MediaPost (Lire l’article)

Google Searches Across Apps On Devices Running Android OS – MediaPost (Lire l’article)

Social

Study: Social Media Overtakes TV as Main Source of News for 18-24 – Adweek (Lire l’article)

Vidéo

66% of Brand Professionals Believe Outstream Video Will Grow Significantly Over the Next Two Years – Press Release (Lire l’article)

Marché

Facebook Tells Advertisers to Speed Up Sites or Don’t Bother Asking for Clicks – AdAge (Lire l’article)

Exclusive: Google Will Absorb Nest Developers – Fortune (Lire l’article)

Toutes les revues de presse

 


Partager l'article sur :
Vous aimerez aussi