Revue de presse du 12 septembre 2016
Partager l'article sur :

Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital

Dmexco

Dmexco : « Les annonceurs demandent transparence et accompagnement » E. Baudin, Gamned (itw) – Ad-exchange.fr (Lire l’article)

Vidéo

Carat: Digital Grows, But TV Sees A Resurgence – Adexchanger (Lire l’article)

McDonald’s shuts YouTube channel amid low interest – Campaign (Lire l’article)

Marché

Omni.Digital: ‘Amazon Is Taking Over Retail’ (But That’s Not The End Of The Story) – Adexchanger (Lire l’article)

AppNexus Signs Strategic Partnership With The ANA (Association Of National Advertisers) – Communiqué de presse (Lire l’article)

Search

Google has innovated its visual search and shopping experience – Business Insider (Lire l’article)

Tracking

Global Facebook Viewability Reporting Going Live in comScore validated Campaign Essentials – Communiqué de presse (Lire l’article)

Second Screens, Other Viewers Distract From TV Ads, Impact Viewability – MediaPost (Lire l’article)

Social

Facebook photo-sharing app Moments expands to web, adds support for full-res photos – TechCrunch (Lire l’article)

Newspaper Blasts Facebook Censorship – MediaPost (Lire l’article)

Smart Publishers Should Move Beyond Header-Bidding Wrappers To Server-to-Server Integrations – MediaPost (Lire l’article)

Toutes les revues de presse


Partager l'article sur :
Vous aimerez aussi