Revue de presse du 11 octobre 2016
Partager l'article sur :

Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital

Social

Facebook at Work officially launches as ‘Workplace’ – Engadget (Lire l’article)

Twitter Shares Fall After Deal Interest Said to Cool Off – Bloomberg Technology (Lire l’article)

Snapchat Bumps Publisher Content For User Stories – MediaPost (Lire l’article)

Programmatique

RTB Continues To Dominate Programmatic Market By Wide Margin – MediaPost (Lire l’article)

Data

Salesforce Reveals ‘Einstein’ Details, Becomes Less Theoretical – MediaPost (Lire l’article)

Yahoo makes it difficult to leave its service by disabling automatic email forwarding – TechCrunch (Lire l’article)

Tracking

L’expérience publicitaire jugée meilleure mais l’adoption d’ad blockers est en progression (étude) – Ad-exchange.fr (Lire l’article)

Vidéo

Mixpo Releases New Patent-Pending Outstream Ad Product Offering – Communiqué de presse (Lire l’article)

Marché

Most of New York’s fastest-growing companies come from digital advertigins technology – Crain’s (Lire l’article)

Toutes les revues de presse


Partager l'article sur :
Vous aimerez aussi