Revue de presse du 08 août 2016
Partager l'article sur :

Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital

Programmatique

  • On Terminology: « Programmatic » Haters Gonna Hate –  Adexchanger (Lire l’article)
  • The Download on Podcasts: Ad injection and programmatic move into podcasting. Good or bad? – Rain News (Lire l’article)
  • MDC’s Varick Adds ‘Decisioning’ Engine, Replaces Manual Campaign Performance Decisions – Mediapost (Lire l’article)
  • AppNexus Launches PreBid Enterprise, an Exchange Management System – PR (Lire l’article)

Data

  • Marketers Don’t Need Pokémon Go to Track You: Why It’s Boom Time for Location Data Sharing – Advertising Age (Lire l’article)
  • Zeta Interactive Acquires Acxiom’s Email Services Unit – PR (Lire l’article)
  • Forbes Media Selects Oracle Marketing Cloud to Increase Advertising Revenue – Forbes (Lire l’article)

Vidéo

  • Dailymotion Seeks To Diversify Video Demand After LiveRail Shutters – Adexchanger (Lire l’article)

Social

  • Snapchat Used to Spook Advertisers. Not Anymore. – The New York Times  (Lire l’article)

Tracking

  • U.S. Email Deliverability Drops, Global Rates Stagnant – Mediapost (Lire l’article)
  • Google Investigation: Ad Injection Is Infesting Millions of Devices Advertising- Age (Lire l’article)

Search

  • Bing Numbers Demonstrate It’s Serious About Search – Mediapost (Lire l’article)

 Toutes les revues de presse


Partager l'article sur :
Vous aimerez aussi