Revue de presse du 2 septembre 2016
Partager l'article sur :

Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital

Marché

Dépenses média à nouveau en progression en France, le digital dépasse la télé en 2016 – Ad-exchange.fr (Lire l’article)

Accordant Media acheté par Dentsu – Ad-exchange.fr (Lire l’article)

More Marketers Use Proximity Tech, Beacons, to Get Closer to the Action – eMarketer (Lire l’article)

Google’s new phones, 4K Chromecast, and Daydream VR headset are coming at October 4th event: report – The Verge (Lire l’article)

Tracking

4 things to know about the EU’s anti-mobile ad blocking move – Digiday (Lire l’article)

Programmatique

Facebook, Header Bidding And The Fight For Control Of The Publisher Ecosystem – Adexchanger (Lire l’article)

Rubicon hopes to ‘tear down the traditional divide’ between programmatic and direct buying with launch of Guaranteed PMPs – The Drum (Lire l’article)

Expansion of the programmatic digital marketing business: Ligatus acquires LiquidM – Press release (Lire l’article)

Agence

Reuters puts tender out for an agency to help sell its advertising solutions to brands – The Drum (Lire l’article)

Social

Introducing New Ways to Monetize Live Content on Twitter – Press release (Lire l’article)

Facebook n’a payé que 544.000 euros d’impôts en France en 2015 – Capital (Lire l’article)

Toutes les revues de presse


Partager l'article sur :
Vous aimerez aussi