Revue de presse du 7 octobre 2016
Partager l'article sur :

Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital

Programmatique

Rubicon Poaches Google Exec in Race to Bring Header Bidding to Apps, Video – AdAge (Lire l’article)

Operative Releases Programmatic Platform For Publishers – MediaPost (Lire l’article)

Data

Microsoft laissera les données de LinkedIn accessibles aux éditeurs tiers – JDN (Lire l’article)

Not OK, Google TechCrunch (Lire l’article)

Significant gap seen between cross-device priorities and capabilities – eMarketer (Lire l’article)

Vidéo

AT&T Turns to Media Acquisitions as Its Video Ambitions Grow – Bloomberg (Lire l’article)

Social

Disney isn’t going to bid for Twitter, either – Recode (Lire l’article)

An Inside Look at Snapchat’s New Advertising API Technology – AdAge (Lire l’article)

Snapchat Parent Working on IPO Valuing Firm at $25 Billion or More – Wall Street Journal (Lire l’article)

The Economist is joining Snapchat Discover – Digiday (Lire l’article)

Mobile

GM Vehicles Can Email You Now – MediaPost (Lire l’article)

Toutes les revues de presse

 


Partager l'article sur :
Vous aimerez aussi