Revue de presse du 9 novembre 2016
Partager l'article sur :

Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital

Marché

HiMedia devient AdUX – Ad-exchange.fr (Lire l’article)

Publicis CEO Says Ad Industry Faces ‘Uncertainty’ Should Trump Win Election – AdAge (Lire l’article)

L’intégration de l’internet des objets par les entreprises : état des lieux (étude) – Ad-exchange.fr (Lire l’article)

‘WSJ’ Reports 21% Ad Loss, Blames Decline In Financial, Tech Ads – MediaPost (Lire l’article)

Data

UK privacy watchdog says Facebook agrees to suspend using WhatsApp users’ data – Reuters (Lire l’article)

Social

Facebook opens sponsored messages to all developers in newest version of Messenger – TechCrunch (Lire l’article)

Facebook threatens LinkedIn with job opening features – TechCrunch (Lire l’article)

Tracking

ComScore Receives MRC Accreditation For Sophisticated Invalid Traffic Detection Capabilities – MediaPost (Lire l’article)

Programmatique

Programmatic Video Plays Crucial Role In 2016 Political Digital Strategy – MediaPost (Lire l’article)

Almost Two-Thirds Of B2B Marketers Buy Or Sell Ads Programmatically, Up From 54% – MediaPost (Lire l’article)

Vidéo

Publishers adopt Facebook Live, but struggle with monetization and discovery – Digiday (Lire l’article)

Toutes les revues de presse

 


Partager l'article sur :
Vous aimerez aussi