Revue de presse du 8 septembre 2016
Partager l'article sur :

Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital

Social

Twitter’s CPMs Dive, Facebook’s Soar – MediaPost (Lire l’article)

Snapchat Cuts Local Stories Curators in Strategy Shift for Live – Bloomberg (Lire l’article)

Vidéo

Ooyala Releases New Version Of Ooyala Pulse, Combines Ad Server, Programmatic Platform – MediaPost (Lire l’article)

SpotX and LiveRamp Partner to Give Video Advertisers ‘Data Independence’ – Press release (Lire l’article)

Tracking

S4M lance une nouvelle technologie anti-fraude sur mobile – Ad-exchange.fr (Lire l’article)

Programmatique

MediaMath Taps Samba TV To Drive Programmatic Segmentation Of TV Audiences – MediaPost (Lire l’article)

What Is a Meta-DSP and Why Should Advertisers Care? – AdAge (Lire l’article)

Adform Introduces ‘Audience Base,’ Its New DMP Featuring a Standalone Option for Enterprises to Use Outside the Adform Full Stack – Press release (Lire l’article)

Marché

More Advertisers Say They Are Buying Into Podcasts – AdAge (Lire l’article)

PubMatic Expands Presence in Germany – Press release (Lire l’article)

Data

With Facebook’s power growing, publishers scramble to connect directly with audiences – Digiday UK (Lire l’article)

Toutes les revues de presse


Partager l'article sur :
Vous aimerez aussi