Revue de presse du 30 août 2016
Partager l'article sur :

Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital

Programmatique

Programmatic Display Advertising Market – 50% of Ads Viewed on Mobile Devices – Research and Markets – PR (Lire l’article)

Agency Talent Churn Puts A Strain On The Entire Ad Tech Ecosystem – Adexchanger (Lire l’article)

Social

As WhatsApp starts sharing data with Facebook, some brands see dollar signs – Digiday (Lire l’article)

Instagram Stories diverges from Snapchat by suggesting who to follow – TechCrunch (Lire l’article)

Tracking

Secret Media veut concilier pression publicitaire et expérience utilisateur – Frenchweb (Lire l’article)

Native Advertising

A Third Of Native Ads Fail To Comply With FTC Guidelines, Less-Explicit Ads Perform Better – MediaPost (Lire l’article)

Data

Facebook’s WhatsApp Privacy Changes Raise EU, U.S. – Concerns Bloomberg (Lire l’article)

Toutes les revues de presse


Partager l'article sur :
Vous aimerez aussi