Revue de presse du 28 octobre 2016
Partager l'article sur :

Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital

Programmatique

Wall Street Eyes Positive Programmatic Growth For 2017 – MediaPost (Lire l’article)

PROG I/O: Google Expands Header Bidding And Programmatic Direct As Q3 Ad Revenue Surges – Adexchanger (Lire l’article)

Data

The FCC just passed sweeping new rules to protect your online privacy – The Washington Post (Lire l’article)

Marché

Twitter: Users Up, Revenue Down, Staff Reduced 9% – MediaPost (Lire l’article)

IBM: A Billion People to Use Watson by 2018 – The Wall Street Journal (Lire l’article)

LinkedIn Q3 sales up 23% to $960M in its last earnings ahead of MSFT acquisition – TechCrunch (Lire l’article)

Tracking

The promise and peril of the custom banner ad – Digiday (Lire l’article)

Vidéo

Facebook helps TV ads reach an additional 5% of the population ignored by the average campaign – The Drum (Lire l’article)

Toutes les revues de presse

 


Partager l'article sur :
Vous aimerez aussi