Revue de presse du 10 octobre 2016
Partager l'article sur :

Découvrez chaque jour au sein de notre revue de presse une sélection d’articles tirés du web et liés à l’actualité du marketing digital

Tracking

Internet mysteries: Why don’t retargeting ads stop after I’ve bought the product? – Digiday UK  (Lire l’article)

IDG CEO On Future Of Digital Display Ads & How To Transition To Digital – MediaPost  (Lire l’article)

 Programmatique

« Le programmatique marche mieux », T. Portal, Pernod Ricard (interview) – Ad-exchange.fr (Lire l’article)

Mobile

Samsung veut tuer SIRI – l’ADN  (Lire l’article)

Data

Que signifie pour les marketeurs l’ouverture à la publicité opérée par Apple dans son App Store ? – Ad-exchange.fr  (Lire l’article)

FCC Chief: ISPs Need Opt-In Consent To Target Based On Browsing History – MediaPost  (Lire l’article)

FCC Privacy plan could hamper Verizon’s data integration with Aol and Yahoo – AdAge  (Lire l’article)

Verizon wants $1B discount on Yahoo deal after reports of hacking, spying – New York Post  (Lire l’article)

Not just Facebook: Advertisers have measurement gripes with all platforms – Digiday UK  (Lire l’article)

Social

Facebook Launches Events App – MediaPost  (Lire l’article)

Why Bloomberg, ESPN and others aren’t doing Facebook Instant Articles – Digiday UK  (Lire l’article)

Search

Mobile Searches Account For 15 Hours Daily – MediaPost  (Lire l’article)

Marché

Accenture Opens Digital Hub in Chicago to Accelerate Innovation for Clients – Communiqué de presse  (Lire l’article)

Toutes les revues de presse


Partager l'article sur :
Vous aimerez aussi